close

Tyler Ward-Slo Mo漫漫細味

 

 

我很喜歡這一首歌

我也不知為甚麼

就是覺得很對味 甜甜的

相愛是一件很容易的事

但相處之道即使花上一輩也未必能體悟

愛‧即使給你們一輩的時間 你永遠也覺得不足夠

 

 

 

Stop. Pause. Take a minute
停止一切 尋找屬於我們的時間
Let this bring you back to a place that you remember
讓時間把你帶回那只有你與我的回憶之地
We were young, cool, naive
我們當時年少無知
Hair was blowing backwards the California breeze
你的秀髮在加州的微風中飄揚
I was smiling back at you as you were looking back at me
我向你回眸一笑 而你眼中只有我
Driving Santa Monica your hand upon my knee
在去聖莫尼卡的旅程中 你把你的手放在我的膝蓋
And I was kissing you
而我給你情深一吻
Wasn't missing you
當時我還沒有失去你
Do you remember too
你還記得嗎

I remember talking in the dark
記得那夜的切切私語
Until we saw the sunlight
直到破曉
Girl we had a spark
我們之間燃燒著愛火
We let go
我們放下一切
Underneath the stars
讓星星為我們見證
Drinking up the moon light
我們享受著月光
Taking our time
讓我們享受這一切
Living in slow motion, slow motion
活在緩慢中 漫漫細味

Didn't learn the lessons that they taught us back in school
學校中的一切也不能進入我的腦海
Fell in love with taking chances so we broke all of the rules
在與你交談間 我們已墮入愛河 視一切界限如無物
And I never knew the meaning of, "I've got something to lose"
當時我還不知 "我已漸漸失去一些東西" 的意思
Till I lost you, I lost you
直到我失去你 我失去了你

So come on baby
放鬆點吧
Let's take a slow rude to living a good life
讓我們年少無知 活在美好的人生中
Don't say maybe
別說也許
We'll take our time
我們會永不分離

Talking in the dark
在夜裡切切私語
Until we see the sunlight
直到破曉
Girl we have a spark
我們之間燃燒著愛火
We let go
我們放下一切
Underneath the stars
讓星星為我們見證
Drinking up the moonlight
我們享受著月光
Taking our time
讓我們享受這一切
Living in slow motion, slow motion
活在緩慢中 漫漫細味

I still thing about you and all our memories
我還回想著我們之間的回憶
Late night dancing to that Marvin Gaye
午夜在馬文·蓋伊的歌聲中共舞
First time, back seat, Chevrolet
我們的第一次就在雪佛萊(轎車品牌名)的後座
So can we live it, can we live it again
我們能活在這段回憶中 我們能再活在這裡
So pack your bags for a getaway
為逃跑而收拾一切
We take a trip back to our hideaway
讓我們回到屬於我們的秘密基地
Keep it old fashioned on the modern day
在這現代的世界 過著甜蜜的生活
So can we live it [x4]
活在這裡
in slow motion
再漫漫細味

Talking in the dark
在黑夜中細說心事
Until we see the sunlight
直至破曉
Girl we have a spark
我們之間燃燒著愛火
We let go
我們放下一切
Underneath the stars
讓星星為我們見證
Drinking up the moonlight
我們享受著月光
Taking our time
讓我們享受這一切
Living in slow motion, slow motion
活在緩慢中 漫漫細味

 

 

翻譯加入個人感覺
如翻譯錯誤
冀各位見諒
亦歡迎留言賜教
謝謝觀賞

arrow
arrow
    文章標籤
    Tyler Ward Slo Mo 中文翻譯
    全站熱搜

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()