RUNAWAYS主題曲-Run To Me 信任我

 

 

RUNAWAYS是YouTube頻道AwesomenessTV的網絡短劇

Season 1 由2012年開始

已到 Season 3了

但現在還未完

而主題曲由Kurt Schneider(可愛~~~)的YouTube channel上載

 

 







We were on fire
我們在水深火熱中
But we burnt out
現在一切已經灰飛煙滅
What we thought it was never turned down
我們不能忘掉我們的過去
You made me played the game
你令我身陷險境
I'll never learn how
我不能理解
You didn't hear my voice
你為何沒有聽從我的肺腑之言
Can you hear me now?
你現在自食惡果了吧

Run to me
投靠我吧
Tell me your secrets
告訴我 你內心深處的秘密
Promise to keep them
我會為你保守秘密
Won't you just
你會否
Run to me
信任我
I'll be your shelter
我會成為你的避風港
When you feel helpless
當你感到絕望時
Won't you just run?
你會否逃跑
If you follow me
如果你追隨我
I can keep you safe
我會為你付出一切
Make a perfect plan
一個完美的計劃
We can leave this place
我們逃離這困境

Did I lose you now?
你是否已逃離我的保護
Do we have to stay?
我們有沒有離開的必要
Don't want to go on my own
我不想離開
But I have to get away
但我必須離開

Run to me
投靠我吧
Tell me your secrets
告訴我 你的一切
Promise to keep them
我發誓為你保守一切
Won't you just
你會否
Run to me
信任我
I'll be your shelter
我會成為你的庇護所
When you feel helpless
當你感到無助時
Won't you just run?
你會否逃避

Run
跑吧
Run
但你已難逃魔掌

I will, I will
我發誓 我願意
Run
與你走到天涯海角
We will, we will
我們將會 我們會

We were on fire
我們在水深火熱中
But we burnt out
現在一切已經煙消雲散
What we thought it was never turned down
一切是如此刻骨銘心
Did I lose you now?
你是否已逃離我的保護
Do we have to stay?
我們沒有逗留的理由吧
Did I lose you now?
你已經知道了真相

Run to me
投靠我
Tell me your secrets
告訴我 你那些不能說的秘密
Promise to keep them
一切會被保密
Won't you just
你會
Run to me
信任我吧
I'll be your shelter
我會成為你的避難所
When you feel helpless
當你感到孤立無援
Won't you just run?
你已經逃去了

Run
跑吧
Run
你已難逃魔掌

 

 


翻譯加入個人感覺
如翻譯錯誤
冀各位見諒
亦歡迎留言賜教
謝謝觀賞

arrow
arrow
    文章標籤
    RUNAWAYS Run To Me 中文翻譯
    全站熱搜

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()