close

Tyler Ward Feat. Alex G-Falling墮入愛河

 

 

YouTube cover 歌手 Tyler Ward Feat. Alex G

他們是很可愛的一對朋友

但現在因一些事令他們分開了(表示傷心)

他們還有一條共同的YouTube頻道 而且經常合唱 (但現在...)

但人有悲歡離合 月有陰晴圓缺 (你也太 old school 吧)

 



Lyrics:





 

And the conversation was right
在談笑風生中
Underneath the shade of moonlight
躲在月光底下
You were standing there
你站在那
With sun-touched hair
受月光的洗禮
And your dress the color white
你身穿白衣

Like an aeroplane
一切如在飛機中
I took flight
令我忐忑不安
Fell in love with you that first night
我對你一見鍾情
Cause you danced with me
只因你與我共舞
And I could see that there was more to life
我能看見我們的將來

Alex:
I'm falling
我愛上你了
I'm falling
墮入愛河
In love with you
與你沉溺在愛河中
I'm falling
我深愛著你
I'm falling
墮入愛河
In love with you-ooh
與你沉溺在愛火中

Just before the strike of midnight
在這相聚結束的一刻
You said "This could be the good life"
你說 這一生已是無悔
And you say "Goodbye, hope that I get to see you soon"
再見 希望能與你再續前緣
Then I walked for several miles
雖我們各自走上屬於自己的道路
Couldn't rid me of my smile
但是我也無法掩飾掛在臉上的笑意
Cause you found me and I found you
我們找到了彼此
In this lovely month of June
在這炎炎仲夏

Alex:
I'm falling
我愛上你了
I'm falling
墮入愛河
In love with you
與你沉溺在愛河
I'm falling
我深愛著你
I'm falling
墮入愛河
In love with you-ooh
與你沉溺在愛火中

Will you catch me
你曾想擁有我
because lately
因不久之後
you're the dream come true
你將會成為我夢寐以求的唯一

Say you love me
說你愛我
you are lovely
你是多麼甜美可人
do you feel it too
你是否也有相同的感覺

(But you came for, you came for me)
你為我而來 為我而來

Alex:
I'm falling
我愛上你了
I'm falling
墮入愛河
In love with you
與你沉溺在愛河
I'm falling
我深愛著你
I'm falling
墮入愛河
In love with you-ooh
與你沉溺在愛火中

I'm falling
我深愛著你

oooh x2

I'm falling
墮入愛河

 

 

翻譯加入個人感覺
如翻譯錯誤
冀各位見諒
亦歡迎留言賜教
謝謝觀賞

arrow
arrow

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()