close

Grace VanderWaal I Don't Know My Name

 

在America's Got Talent上一夜而紅的12歲女孩

 

被Simon預測 她會成為下一個taylor swift

 

但近期taylor swift和tom hiddleston在一起我消息 真的讓我......

 

我愛TOM 我不想他成為一首歌(笑)

 

 

I don't know my name

我忘了自己的名字

I don't play by the rules of the game

我不會依遊戲規則去走

So you said I'm just trying

你說我只是玩玩而已

Just trying

只是玩玩而已

 

So I heard you are my sisters friend

我聽說你是我姊妹的朋友

You get along quite nicely

你是一個友善的人

You ask me why I cut my hair

你問我為什麼把長髮剪短

And change myself completely

把自己的人生變得更完整

 

I don't know my name

我連自己的名字也忘記了

I don't play by the rules of the game

我不想依照規則活著

So you say I'm just trying

你說我只是玩玩而已

Just trying

只是玩玩而已

 

I went from bland and popular

我從淡而無味的生活、變成萬人迷

To joining the marching band

直到加入遊行樂隊

I made the closest friends

我認識了一班密友

I'll ever have in my life time

一生的摯友

 

I am lost

我迷失了

Trying to get found

我想要被人需要

In an ocean of people

在這茫茫人海中

Please don't ask me any questions

請不要問我任何問題

There'll be a valid answer, I'll just say that

你只會得到標準的答案

 

I don't know my name

我到底是誰

I don't play by the rules of game

我為自己而活

So you say I'm just trying

你說我只是玩玩而已

Just trying

只是玩玩而已

 

I now know my name

現在我知道我是誰

I don't play by the rules of the game

我不會活在刻板人生中

So you say, I'm not trying

你說,我沒有努力

But I'm trying

但我嘗試

To find my way

尋找屬於自己的人生

 

翻譯加入個人感覺

如翻譯錯誤

冀各位見諒

亦歡迎留言賜教

謝謝觀賞

arrow
arrow

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()