close

Panic! At The Disco: Victorious 戰無不勝

大家一起動起來

這首歌真DER好洗腦

 

 

Tonight we are victorious
今晚 我們是勝利者
Champagne pouring over us
用香檳把我們灌醉
All my friends were glorious
我的朋友也是身擁榮耀
Tonight we are victorious
我們戰無不勝

Oh-oh-oh,
Victorious
戰無不勝
Oh-oh-oh

Double bubble disco queen headed to the guillotine
舞池女王踏上斷頭台
Skin as cool as Steve McQueen, let me be your killer king
如史提夫·麥昆一樣鎮靜,讓我成為你的止痛藥
It hurts until it stops, we will love until it’s not
痛楚不會停止,我們的愛也是
I’m a killing spree in white, eyes like broken Christmas lights
我是無罪的殺人狂魔,雙眼如被打破的聖誕彩燈一樣銳利

My touch is black and poisonous
一觸一摸是神秘而致命
And nothing like my punch-drunk kiss
宇宙萬物也比不上我的致命一吻
I know you need it, do you feel it
你的欲望我知道,但你也知道嗎
Drink the water, drink the wine
舉杯祝賀,把我灌醉

Oh we gotta turn up the crazy
我們把自己最真實的一面表露出來
Livin’ like a washed-up celebrity
活得像急流勇退的巨星
Shooting fireworks like it’s the Fourth of July
發光發亮像美國獨立日的煙火
Until we feel alright
直到一切安好
Until we feel alright
直到我們筋疲力竭

I’m like a scarf trick, it’s all up the sleeve
我像欲望無盡的騙子,我隨時可以大開殺界
I taste like magic, waves that swallow quick and deep
我如魔法,疾如雷電一擊致命
Throw the bait, catch the shark, bleed the water red
投下藥餌,追捕惡鯊,血染海洋
Fifty words for murder and I’m every one of them
在十惡不赦的人群中,我就是十惡不赦的罪人

My touch is black and poisonous
一觸一摸是神秘而致命
And nothing like my punch-drunk kiss
宇宙萬物也比不上我的致命一吻
I know you need it, do you feel it
你的欲望我知道,但你也知道嗎
Drink the water, drink the wine
舉杯祝賀,把我灌醉


Oh we gotta turn up the crazy
我們把自己最真實的一面表露出來
Livin’ like a washed-up celebrity
活得像急流勇退的巨星
Shooting fireworks like it’s the Fourth of July
發光發亮像美國獨立日的煙火

Tonight we are victorious
今晚 我們是勝利者
Champagne pouring over us
用香檳把我們灌醉
All my friends were glorious
我的朋友也是身擁榮耀
Tonight we are victorious
我們戰無不勝

Tonight we are victorious
今晚 我們是勝利者
Champagne pouring over us
用香檳把我們灌醉
All my friends were glorious
我的朋友也是身擁榮耀
Tonight we are victorious
我們戰無不勝

Oh we gotta turn up the crazy
我們把自己最真實的一面表露出來
Livin’ like a washed-up celebrity
活得像急流勇退的巨星
Shooting fireworks like it’s the Fourth of July
發光發亮像美國獨立日的煙火
Until we feel alright
直到一切安好
Until we feel alright
直到我們筋疲力竭

Tonight we are victorious
今晚 我們是勝利者
Champagne pouring over us
用香檳把我們灌醉
All my friends were glorious
我的朋友也是身擁榮耀
Tonight we are victorious
我們戰無不勝

 


翻譯加入個人感覺
如翻譯錯誤
冀各位見諒
亦歡迎留言賜教
謝謝觀賞

 

arrow
arrow

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()