close

Alex G -MURIEL 穆里爾 六月女孩

 

MURIEL是女生的名字 

但亦有悲痛、苦味、光明、明亮的海、六月的天使的意思

 

 

Do you remember me?
你還會想起我嗎
'Cuz I remember you
因為我還想念你
Just a few short years
只是短暫的數年
You told me you'd stay here
你告訴我 你不會離開
But now I see the truth
現在真相已被我看清

It hasn't felt like home
這裡不再是我們的堡壘
Since you left us alone
當你把我留下
Our living room feels cold
一切變得沉默冷清
But I won't give up hope
但我不會放棄
'Cuz maybe you'll come home
因為你可能會浪子回頭

But tell me why you don't put up a fight
告訴我為何你與我避免口舌之爭
You might've left but you're stuck in my mind
你可能已離開 但你在我的腦海中揮之不去
Playing in my head almost every night
夜深人靜 午夜夢迴
I wasn't prepared for our last goodbye
我不會為告別而準備

Maybe I'm a fool
可能我是一個無藥可救的蠢材
Maybe I'm sorry too
或許我也有錯
Maybe I'm too much worst
也許我是一個糟糕的對象
So just ignore my hurt
無視我的痛苦
'Cuz what does hurting do
還有什麼能比這更傷人

And was it enough?
受夠了吧
I thought you could love
我想你還能去愛
I may be just a girl
可能我就是你的真命天女
But wanna know your world
但希望你會去愛
Cuz you're the one I want
因為你是我的真命天子

But tell me why you don't put up a fight
告訴我為何你與我避免口舌之爭
You might've left but you're stuck in my mind
你可能已離開 但你在我的腦海中揮之不去
Playing in my head almost every night
夜深人靜 午夜夢迴
I wasn't prepared for our last goodbye
我不會為告別而準備

Oooh oh oooh
Waiting for you call
等待你的來電
For anything at all
為任何事打來也好
Maybe you'll say you're sorry
可能你會為你的錯而道歉
But if not, don't worry
如果不是 不要擔心
I can still be strong
我仍然很堅強

But tell me why you don't put up a fight
告訴我為何你與我避免口舌之爭
You might've left but you're stuck in my mind
你可能已離開 但你在我的腦海中揮之不去
Playing in my head almost every night
夜深人靜 午夜夢迴
I wasn't prepared for our last goodbye
我不會為告別而準備

 

翻譯加入個人感覺

如翻譯錯誤冀各位見諒

亦歡迎留言賜教

謝謝觀賞

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Alex G 中文翻譯
    全站熱搜

    甘羞喜 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()